Flyff Chinese Cow Eating Grass

Starchild!

Ska köpa häst och har kollat in denna vackra best!
 
Min nya häst "Starchild"
 


Problemfri i både hantering och ridning. - Bra för jag kan inte rida
Mina syskonbarn på 10 och 13 år rider honom utan problem. - Lite minus för vill att den ska käka barn :(
Han är en härlig kille som lyckats charma dem flesta. - Nice!
Kommer alltid fram i hagen när han ska hämtas. - Bra för jag är lat.
Han är inriden och mycket skogsriden. - Jag bor nära skogen liksom!
Han är av den kraftiga typen och viktbärande. - Jag är tjock
100% Trafiksäker. Ca:134 i mkh. - Jag behöver inte använda hjälm!
Går lika bra att rida ut på ensam som med sällskap. - Är alltid ensam
Van vid barn,hundar,traktorer och pendeltåg. - Bra, kan med han till skolan!
Aldrig varit skadad under min ägo. - Men det ska han göra under mitt ägo!
Har pass och reg i SIF. - Då kan vi åka utomlands tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Loviisa Schultz

HAHAHHAAHA AHAAHHAHA HAHA JAG DÖR

LYCKA TILL MED STARCHILD

2013-11-04 @ 15:18:37
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Postat av: Emma G

HAHAHAHAHAHAHA

2014-01-10 @ 19:58:59
URL: http://freyfaxi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0